Zwroty i reklamacje

Zwrot towaru
Zgodnie z obowiązującym prawem, masz 14 dni na zwrot towaru. Aby odstąpić od umowy i zwrócić zakupiony u nas produkt, postępuj zgodnie z poniższymi krokami:

1. Wypełnij potrzebne oświadczenie na przygotowanym formularzu zwrotu

FORMULARZ ZWROTU

2. Zapakuj produkt/y, dołącz do paczki formularz zwrotu oraz paragon lub fakturę, a także wszystkie otrzymane akcesoria.

3. Wyślij paczkę na nasz adres:

MYLAUREN
Traugutta 7
 62-400 Słupca

Rozpatrzymy Twoje zgłoszenie i zwrócimy pieniądze na podany w formularzu zwrotu rachunek bankowy. 

Pamiętaj! Zwrotowi podlegają tylko produkty nienoszące śladów użytkowania z kompletem metek.

* Jeśli nie możesz wydrukować formularza, wypisz na kartce informacje takie jak: imię, nazwisko, adres, telefon kontaktowy, adres e-mail, numer zamówienia (lub numer faktury/paragonu), data otrzymania przesyłki, nazwa zwracanego produktu, przyczyna zwrotu oraz dane do zwrotu środków (numer rachunku bankowego) i dołącz ją do przesyłki ze zwracanym produktem.


Składanie reklamacji
W celu złożenia reklamacji, postępuj zgodnie z poniższymi krokami:

1. Wydrukuj i wypełnij przygotowany formularz reklamacji

FORMULARZ REKLAMACJI

2. Zapakuj produkt/y, dołącz do paczki uzupełniony formularz reklamacji oraz paragon lub fakturę, a także wszystkie otrzymane akcesoria.

3. Wyślij paczkę z reklamowanym produktem i formularzem na adres:

MYLAUREN
Traugutta 7
62-400 Słupca


Uwaga! Możesz też skontaktować się z naszym Biurem Obsługi Klienta, wówczas sami odbierzemy reklamowany produkt od Ciebie.



Masz dodatkowe pytania odnośnie zwrotu lub reklamacji?
Zapraszamy do kontaktu. Pomożemy rozwiązać Twój problem.
biuro@mylauren.pl
730 004 449

 

Zaloguj się
Nie pamiętasz hasła? Zarejestruj się
Darmowa dostawa
Darmowa dostawa (InPost Paczkomaty 24/7) już od 299,00 zł.
do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl