Zwroty i reklamacje
Zwrot towaru
Zgodnie z obowiązującym prawem, masz 14 dni na zwrot towaru. Aby odstąpić od umowy i zwrócić zakupiony u nas produkt, postępuj zgodnie z poniższymi krokami:
1. Wypełnij potrzebne oświadczenie na przygotowanym formularzu zwrotu
2. Zapakuj produkt/y, dołącz do paczki formularz zwrotu oraz paragon lub fakturę, a także wszystkie otrzymane akcesoria.
3. Wyślij paczkę na nasz adres:
MYLAUREN
Traugutta 7
62-400 Słupca
Rozpatrzymy Twoje zgłoszenie i zwrócimy pieniądze na podany w formularzu zwrotu rachunek bankowy.
Pamiętaj! Zwrotowi podlegają tylko produkty nienoszące śladów użytkowania z kompletem metek.
* Jeśli nie możesz wydrukować formularza, wypisz na kartce informacje takie jak: imię, nazwisko, adres, telefon kontaktowy, adres e-mail, numer zamówienia (lub numer faktury/paragonu), data otrzymania przesyłki, nazwa zwracanego produktu, przyczyna zwrotu oraz dane do zwrotu środków (numer rachunku bankowego) i dołącz ją do przesyłki ze zwracanym produktem.
Składanie reklamacji
W celu złożenia reklamacji, postępuj zgodnie z poniższymi krokami:
1. Wydrukuj i wypełnij przygotowany formularz reklamacji
FORMULARZ REKLAMACJI
2. Zapakuj produkt/y, dołącz do paczki uzupełniony formularz reklamacji oraz paragon lub fakturę, a także wszystkie otrzymane akcesoria.
3. Wyślij paczkę z reklamowanym produktem i formularzem na adres:
MYLAUREN
Traugutta 7
62-400 Słupca
Uwaga! Możesz też skontaktować się z naszym Biurem Obsługi Klienta, wówczas sami odbierzemy reklamowany produkt od Ciebie.
Masz dodatkowe pytania odnośnie zwrotu lub reklamacji?
Zapraszamy do kontaktu. Pomożemy rozwiązać Twój problem.
biuro@mylauren.pl
730 004 449